MINISZTERELNÖKI KABINETIRODA

Európai Uniós Fejlesztések Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkárság

Munkatársat keres:

Adatelemzési referens

pozícióba

A Helyettes Államtitkárság feladatkörébe tartozik a Közigazgatás- és Közszolgáltatás –fejlesztés Operatív Program, valamint a Digitális Megújulás Operatív Program végrehajtása. Ennek keretében számos ágazat és szakterület fejlesztéséhez kapcsolódó projektek támogatását végzi, sokrétű feladatellátás során, a projektek életútját követve. Ebbe a nagy csapatba keresünk munkatársat.

Főbb feladatok:

  • Az operatív programok pénzügyi tervezéséhez és monitoringjához kapcsolódó feladatok, kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal,
  • adatszolgáltatások menedzselése, határidőre történő teljesítése, döntés előkészítő riportok elkészítése,
  • a terület tevékenységéhez kapcsolódó riportok/ automatizált riportok, adatmodellek kialakítása, fejlesztése és naprakészen tartása,
  • kimutatások, prezentációk előkészítése,
  • részvétel a terület tevékenységének nyomon követésében, eredmény- és kockázatmérésében,
  • a pénzügyi feladatokat a Microsoft Excel magas szintű alkalmazásával látja el.

Pályázati feltételek:

  • Legalább középfokú, gazdasági vagy informatikai végzettség,
  • 1-2 év releváns szakmai tapasztalat,
  • Microsoft Excel alkalmazások magas szintű ismerete, amely az interjú során tesztelésre kerül,
  • lényeglátás, komplex folyamatok megértése, strukturálásra való képesség,
  • precizitás, rugalmasság, önálló és pontos munkavégzési képesség,
  • csapatorientáltság,
  • büntetlen előélet,
  • magyar állampolgárság.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • EU-s projektek területén szerzett szakmai tapasztalat,
  • adatbázisok, nyilvántartások kialakításában és vezetésében szerzett tapasztalat,
  • üzleti elemzés, üzleti kontrolling területen szerzett tapasztalat,
  • közigazgatási területen szerzett tapasztalat,
  • mérlegképes könyvelői végzettség.

Amit kínálunk:

  • EU-s projektekhez kapcsolódó, sokrétű, változatos feladatok stabil, kiszámítható munkahelyen: a közigazgatás rendszerének megismerésén túl lehetőség nyílik a fejlesztéspolitikai ismeretek elmélyítésére,
  • fejlődési lehetőség,
  • fiatalos, lendületes csapat,
  • határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony,
  • modern irodai munkakörnyezet,
  • versenyképes fizetés, cafetéria juttatás.
     

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

  • A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz bruttó fizetési igény megjelölésével,
  • végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló dokumentumok másolata,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
  • nyilatkozat büntetlen előéletről.

 

Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Soroksári út 32-34.

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • IT programozás, Fejlesztés
  • Adatbázisszakértő

Jelentkezés módja:

Pályázatát elektronikus úton nyújthatja be a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: MINISZTERELNÖKI KABINETIRODA
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK