Európai Uniós Fejlesztések Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkárság
Munkatársat keres:
Adatelemzési referens
pozícióba
A Helyettes Államtitkárság feladatkörébe tartozik a Közigazgatás- és Közszolgáltatás –fejlesztés Operatív Program, valamint a Digitális Megújulás Operatív Program végrehajtása. Ennek keretében számos ágazat és szakterület fejlesztéséhez kapcsolódó projektek támogatását végzi, sokrétű feladatellátás során, a projektek életútját követve. Ebbe a nagy csapatba keresünk munkatársat.
Főbb feladatok:
- Az operatív programok pénzügyi tervezéséhez és monitoringjához kapcsolódó feladatok, kapcsolattartás és együttműködés a társosztályokkal,
- adatszolgáltatások menedzselése, határidőre történő teljesítése, döntés előkészítő riportok elkészítése,
- a terület tevékenységéhez kapcsolódó riportok/ automatizált riportok, adatmodellek kialakítása, fejlesztése és naprakészen tartása,
- kimutatások, prezentációk előkészítése,
- részvétel a terület tevékenységének nyomon követésében, eredmény- és kockázatmérésében,
- a pénzügyi feladatokat a Microsoft Excel magas szintű alkalmazásával látja el.
Pályázati feltételek:
- Legalább középfokú, gazdasági vagy informatikai végzettség,
- 1-2 év releváns szakmai tapasztalat,
- Microsoft Excel alkalmazások magas szintű ismerete, amely az interjú során tesztelésre kerül,
- lényeglátás, komplex folyamatok megértése, strukturálásra való képesség,
- precizitás, rugalmasság, önálló és pontos munkavégzési képesség,
- csapatorientáltság,
- büntetlen előélet,
- magyar állampolgárság.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- EU-s projektek területén szerzett szakmai tapasztalat,
- adatbázisok, nyilvántartások kialakításában és vezetésében szerzett tapasztalat,
- üzleti elemzés, üzleti kontrolling területen szerzett tapasztalat,
- közigazgatási területen szerzett tapasztalat,
- mérlegképes könyvelői végzettség.
Amit kínálunk:
- EU-s projektekhez kapcsolódó, sokrétű, változatos feladatok stabil, kiszámítható munkahelyen: a közigazgatás rendszerének megismerésén túl lehetőség nyílik a fejlesztéspolitikai ismeretek elmélyítésére,
- fejlődési lehetőség,
- fiatalos, lendületes csapat,
- határozatlan idejű kormányzati szolgálati jogviszony,
- modern irodai munkakörnyezet,
- versenyképes fizetés, cafetéria juttatás.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- A pályázó szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajz bruttó fizetési igény megjelölésével,
- végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet igazoló dokumentumok másolata,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az eljárásban résztvevők megismerhetik,
- nyilatkozat büntetlen előéletről.
Munkavégzés helye: 1095 Budapest, Soroksári út 32-34.
Állás, munka területe(i):
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
- IT programozás, Fejlesztés
- Adatbázisszakértő
Jelentkezés módja:
Pályázatát elektronikus úton nyújthatja be a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.