Részvétel a rendszerekhez kötődő projektek végrehajtásában.
Elvárások
Felsőfokú szakirányú végzettség;
Adatbázis üzemeltetésben szerzett legalább 5 év tapasztalat;
Adatbázis-kezelők felépítésének és működésének alapvető ismerete;
Munka iránti elkötelezettség;
Precizitás, önállóan és csapatban történő munkavégzésre való készség;
Rendszerszemléletű gondolkodás;
Jó kommunikációs, konfliktuskezelő és együttműködő képesség, rugalmasság.
Amit kínálunk
AGORA HUB irodaház, egészséges és hatékony munkakörnyezet, inspiráló terek;
SZÉP kártya juttatás;
Rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség;
Foglalkoztatás módja: alkalmazott, teljes munkaidő (heti 40 óra);
Munkavégzés időtartama: határozatlan (3 hónap próbaidő);
Munkavégzés helye: 1138 Budapest, Esztergomi út 31-39. HUB 3 ép.
Munkahelyi extrák
Kerékpártároló
Ingyen gyümölcs, nasi
Ingyen kávé, üdítő
Masszázs
Céginformáció
A Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. aktív szereplőként vesz részt digitalizációt támogató fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek tervezésében és végrehajtásában. Küldetése, hogy teljes körű projektmenedzsment és egyéb projekttámogató tevékenységeivel hatékonyan támogassa a digitális megoldások elterjedését és a digitális kompetenciák fejlődését a vállalkozások, valamint az állampolgárok körében egyaránt.
Jelentkezés módja
Kérjük, a „Jelentkezem” gombra kattintás után legyen kedves, csatolja magyar nyelvű önéletrajzát!