2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

Our partner is a worldwide company commercial field. We are hiring in their accounts payable group for the next position:

Accounts Payable Analyst (North America area)  - fixed term temporary contract (1 year)

 

Place of work: Budapest

 

What you will do:

As a Senior AP Analyst you will be responsible for:

• Processing invoices through company's workflow systems with accuracy and efficiency

• Prioritizing invoices and payments according to vendor terms while ensuring timely payments are made and process rush payments as required.

• Matching invoices to Purchase orders with company's system

• Validating for completeness and accuracy, including ensuring proper backup and approvals

• Checking and verifying supplier documentation for compliance with country legal & tax requirements

• Partnering with internal teams and vendors for issue resolution

• Reconciling processed work by verifying entries and comparing system reports to balance and resolve any discrepancies.

• Suggesting process improvements where possible

Working following the North American time zone (13.00 - 22.00 o’clock)

 

What you bring to our company:

In addition to the below, we are seeking energetic, proactive, analytical thinkers with the desire to be part of a dynamic, global organization.

• University degree

• Preferred 2 years of relevant experience

• A good understanding of general accounting processes

• Excellent English skills both verbal and written.

• Intermediate Microsoft Office skills, with an emphasis on Excel

• A good understanding of ERP (SAP ECC) system experience advantageous

• Ability to work in a fast paces environment while maintaining accuracy and providing top notch customer service

• Great customer service is essential

• Being a team player with a can-do-mentality

• Critical thinking is a must

 

How to apply/ contact information:

Apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


Cégnév: Get Work Trend Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK