Feladatkör:
Ebben a munkakörben az Ön feladatai lesz:
A vállalati pénzügyek napi működésének irányítása és felügyelete, pl. könyveléshez, adózáshoz, pénzkezeléshez.
Jelentések és elemzések készítése
Számviteli adatok nyomon követése és elemzése, valamint pénzügyi jelentések vagy kimutatások készítése
Megfelelő számviteli módszerek, politikák és elvek létrehozása és érvényesítése
Az éves ellenőrzések összehangolása és befejezése
Adjon ajánlásokat
Teljesítse a pénzügyi számviteli célokat
Pénzügyi fájlok és nyilvántartások létrehozása és karbantartása a tranzakciók dokumentálására

Végzettség:
Felsőfokú végzettség számviteli vagy pénzügyi szakon

Szakmai tapasztalat:
5-10 éves tapasztalat számviteli, adózási, készpénzkezelési területen külföldi cégek számára

Informatika:


Egyéb követelmény:
Üzleti angol nyelvtudás
Fejlett számítógépes ismeretek MS Office, számviteli szoftverek és adatbázisok területén
Nagy mennyiségű adat kezelésének képessége
A könyvelési és számviteli elvek, gyakorlatok, szabványok, törvények és rendeletek ismerete
Nagy odafigyelés a részletekre és a pontosságra


Pénzügy/Számvitel területre

Megjegyzés:

Cégnév: T-HR Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK