Feladatok

  • napi könyvelési és egyéb adminisztratív, kintlevőségekkel kapcsolatos feladatok,
  • a követeléskezelő munkatárs napi feladatainak támogatása
  • vevői számlák egyeztetése és a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás,
  • az ügyfélegyenlegek és a kintlévőségi riportok napi nyomon követése,
  • a gépjárművekhez kapcsolódó bírságok adminisztrációjának támogatása,
  • részvétel az vevőkhöz kapcsolódó havi zárási feladatokban és az időszakos tevékenységekben,
  • különböző vevőkhöz kapcsolódó riportok készítése és az abban való közreműködés,
  • vevőkhöz kapcsolódó egyéb ügyintézési feladatok,
  • részvétel a folyamatfejlesztési projektekben,
  • a követelésekkel kapcsolatos könyvvizsgálati kérések támogatása,

Elvárások

  • felsőfokú üzleti/pénzügyi/számviteli területen szerzett végzettség, folyamatban lévő tanulmányok
  • MS Office használata, főképp Excel
  • legalább 2-3 év tapasztalat vevői vagy követeléskezelői területen,
  • kommunikációképes angol nyelvhasználat
  • pontos, precíz munkavégzés, monotonitástűrés
  • lelkes, talpraesett személyiség, csapatszellem

Előnyt jelent

  • SAP Business One ismerete

Amit kínálunk

  • folyamatos tanulási és fejlődési lehetőség
  • versenyképes fizetés
  • egészségbiztosítás
  • jó csapat

Céginformáció

A Otokoc Hungary Kft. egy dinamikusan fejlődő multinacionális hátterű cég, ami autókölcsönzéssel, tartósbérlettel és flottakezeléssel foglalkozik.
 

Jelentkezés módja

Fényképes önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintással.

Cégnév: Otokoc Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK