A foodpanda (NetPincér), a hazai online ételrendelés piacvezetője

Account Manager

munkatársat keres!

A Delivery Heronál 22 000+ kollégánkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy fantasztikus rendelési élményt nyújtsunk mindenkinek globálisan. A foodpanda (NetPincér), ennek a családnak a tagjaként a piacvezető online rendelési platform itthon már 20 éve.

Lételemed a pörgés és mindenkivel megtalálod a közös hangot? Akkor jelentkezz hozzánkAccount Managernek.

Munkád során Te leszel a kapocs Partnereink és a foodpanda (NetPincér) között és éhes emberek százai lesznek a munkádért mindennap hálásak!

Miért válassz minket?

  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon és kollégákon keresztül is inspirálódhatsz
  • Szívesen támogatunk a fejlődésben igény szerint céges angol nyelvi oktatással is
  • Dinamikusan fejlődő csapatunk tagja lehetsz biztos vállalati háttérrel
  • Felelősségteljes munkakörben dolgozhatsz és az elért eredményeket pontosan nyomon tudod követni
  • foodpanda (NetPincér) kuponokkal járulunk hozzá, hogy ne maradj finomságok nélkül még a home office időszak alatt sem
  • Büszkék vagyunk rá, hogy 100%-ban karbonsemlegesek vagyunk, illetve elkötelezettek vagyunk a társadalom iránt (jelenleg 6 különböző alapítványt támogatunk, akiket Te is támogathatsz rajtunk keresztül)

Főbb feladatok

  • Kapcsolatépítés és kapcsolattartás a foodpanda (NetPincér) üzleti partnereivel
  • Részvétel az értékesítési munkában, piackutatással kapcsolatos feladatok
  • Információk folyamatos feldolgozása
  • Partnerek kérdéseinek és problémáinak hatékony és megnyugtató megoldása
  • Új technológiák bevezetése esetén, ezek ismertetése a partnerek részére
  • Adminisztrációs és adatrögzítési feladatok
  • Kommunikáció társosztályokkal
  • Eseti feladatok kezelése
  • Éttermekkel való kapcsolattartás az akciók részleteivel kapcsolatosan

Mit várunk Tőled?

  • Magabiztos angol nyelvhasználat (Tárgyalóképes angol nyelvtudás előny)
  • Jó kommunikációs, tárgyaló és problémamegoldó készség
  • Értékesítési affinitás, teljesítményorientáció
  • Proaktív, eredmény és ügyfélorientált gondolkodás
  • Stratégiai és tanácsadói szemlélet
  • Önálló, precíz munkavégzés és jó szervezőkészség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló területen szerzett tapasztalat (preferáltan vendáglátás, vendéglátói beszállító oldalon)
  • Érdeklődés az internetes kereskedelem iránt

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • Nem igényel tapasztalatot

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Alkalmazotti jogviszony

Munkavégzés helye:

Szeged

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: DELIVERY HERO HUNGARY KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales Munkatárs Pest megye

A FoxPost Zrt., Magyarország legdinamikusabban fejlődő, kiscsomag logisztikával foglalkozó start-up cége. Környezettudatosság, kreativitás, jó ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE