Account manager részmunkaidős@J&J Center Kft. Állás leírása: Stabil, 30 éve működő szakmai szolgáltatásokat nyújtó B2B vállalatunk keresi azt a megbízható, önálló és ügyfélközpontú új munkatársat, aki segít professzionálisan gondozni meglévő partnerkapcsolatainkat, és fejleszti a cég külső kommunikációját. Mire számíthatsz nálunk? • Cégünk a nemzetközi kereskedelem szabályozási területén (trade compliance) nyújt szakmai szolgáltatásokat B2B ügyfeleknek – egy specializált, stabilan fejlődő szakterületen, ahol kiemelten fontos a pontosság, a szabálykövetés és a szakmai hitelesség. • Nem kell hideghívásokkal vagy direkt értékesítéssel foglalkoznod – helyette a beérkező ügyfélmegkereséseket kezeled végig a szerződéskötésig. • Stabil, kiszámítható környezetet biztosítunk, ahol megbecsült tagja leszel a csapatnak. • Lehetőséged lesz a cég arculatának és marketingkommunikációjának fejlesztésében is szerepet vállalni (weboldal, közösségi média, hírlevél). • Fontos számunkra az önálló munkavégzés, de nem leszel magadra hagyva – heti rendszerességgel egyeztetünk, és támogatjuk a beilleszkedésedet. Szakmai ismeretek: Ügyfélkezelés, sales support vagy key account területen szerzett tapasztalat (****), Professzionális kommunikáció (*****), Asszertív kommunikáció (*****), Angol nyelvtudás (*****) Emberi tulajdonságok: Precizitás, Rendszerezettség Az ideális jelentkező: • Van minimum 3-5 év tapasztalatod ügyfélkezelés, sales support vagy key account területen. • Otthonosan mozogsz a B2B világban, és tudod, hogyan kell professzionálisan kommunikálni – akár formálisan, akár közvetlenebb hangnemben, a helyzethez igazodva. • Magas szintű, írásbeli és szóbeli angol nyelvtudással rendelkezel – ez elengedhetetlen. • Precízen dolgozol, szereted a rendet és a dokumentáltságot. • Kedvesen és asszertíven kommunikálsz; nem kell, hogy extrovertált legyél, de képes vagy magabiztosan képviselni a céget a megfelelő helyzetekben. Végzettség: (Nem kell papír)) Nyelvtudás: Angol(Tárgyalóképes szint)) Feladatok: Beérkező ajánlatkérések kezelése, szerződéskötésig kísérése, dokumentálása., Árajánlat- és szerződéssablonok karbantartása, árlisták frissítése, áremelések egyeztetése., Ügyfélkapcsolatok gondozása, utókövetése, rendszeres ügyfélegyeztetések., Céges arculati anyagok frissítése, új weboldal tartalmi támogatása., Közösségi média (LinkedIn, Facebook) és hírlevél tartalmak kezelése, publikálása. Így dolgozunk mi: • Részmunkaidős pozíció (4–6 óra/nap), rugalmas időbeosztással. • Heti két irodai nap (Budaörsön), a többi nap home office. • Hosszú távú, stabil munkalehetőség. • Értelmes, színvonalas feladatok – adminisztráció, ügyfélkezelés és kreatív kommunikáció egyaránt. A cégről

JELENTKEZEM