Meglévő partnerekkel való személyes kapcsolattartás - országos szinten

Ügyfélkapcsolatok elégedettségének biztosítása

Üzletfejlesztés, piaci potenciál kiaknázása

Modern technológiák biztosítása a belső folyamatokban

Ajánlatok készítése

Tárgyalások lebonyolítása

Szerződéskötések folyamatainak menedzselése, szerződések újrakötése, cross-selling és upselling 

Szoros együttműködés a közvetlen vezetővel és más társosztályokkal

A felelősségi körébe tartozó összes meglévő partner és csatorna kezelése, az értékesítési célok elérésének biztosítása a vállalati stratégiával összhangban

Elvárások:

Min. 2-3 éves B2B környezetben szerzett tapasztalat - ügyfélkapcsolatok ápolásában, ügyfél elégedettség biztosításában, probléma kezelésében

Szakmai tapasztalat ipari környezetben, szolgáltatási szektor ismerete

Minimum középfokú végzettség 

Előny: angol nyelvtudás

Előny: lakhely ezen régión belül: Siófok - Biatorbágy - Dunakeszi - Hatvan - Kecskemét - Dunaföldvár

(innen optimális a látogatás)

Határozott, magabiztos fellépés

Kiváló prezentációs és kommunikációs készség

Önállóság, kreativitás

Pozitív látásmód, nyitottság

Megbízhatóság, pontosság

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk több, mint 40 éves múltra visszatekintő nemzetközi vállalat. Ipari berendezések szállítója és szolgáltatója lévén költséghatékony, gyors, környezet- és egészségbarát, nyugodt munkavégzést biztosítanak ügyfeleiknek. 

Értékesítési csapatuk bővülése és átalakulása nyomán keresünk ACCOUNT MANAGER kollégát ORSZÁGOS régióra.

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p><span style="background-color: transparent;">Versenyképes juttatási csomag</span></p><p><span sty
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales representative Pest megye

meglévő ügyfélállománnyal kapcsolattartás, rendelések kezelése; személyes találkozók, tárgyalások levezetése, érdeklődés felkeltése; igény felmérés, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE