A NetPincér, a hazai online ételrendelés piacvezetője

Account Manager (New Verticals)

munkatársat keres!

A Delivery Heronál 22 000+ kollégánkkal folyamatosan azon dolgozunk, hogy fantasztikus rendelési élményt nyújtsunk mindenkinek globálisan. A NetPincér, ennek a családnak a tagjaként a piacvezető online rendelési platform itthon már 20 éve.
A Business Development csapat az új vertikumokba, új üzleti ágazatokba való belépéshez keres jó problémamegoldó, kommunikációs és szervező készséggel rendelkező munkatársat.

Szeretnél meghatározó szerepet játszani az azonnali kiszállítás kiépítésében Magyarországon? Van tapasztalatod projektek sikeres elindításában, és operatív problémamegoldásban? Akkor jelentkezz Account Managernek (New Verticals)!

Miért válassz minket?

  • Csapatunk tagjaként velünk együtt forradalmasíthatod az egyik leggyorsabban fejlődő online üzletágat: Az on-demand kiszállítást
  • Lehetőséget adunk, hogy valódi hatással legyél a NetPincér sikertörténetére
  • Szívesen támogatunk a fejlődésben mentoringgal vagy akár szakmai tréningekkel is
  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon és kollégákon keresztül is inspirálódhatsz
  • Dinamikusan fejlődő csapatunk tagja lehetsz biztos vállalati háttérrel
  • Versenyképes juttatási csomagot kínálunk
  • Felelősségteljes munkakörben dolgozhatsz és az elért eredményeket pontosan nyomon tudod követni
  • Egy frissen felújított és kifejezetten az igényeinkre szabott irodába költözhetsz velünk Budapest belvárosában
  • Biztosítjuk számodra a feltöltődést kávéval, teával, szörppel, gyümölcsökkel
  • Minden hónap végét egy nagy közös céges pizzázással ünneplünk meg
  • Minden szülinapost tortával köszöntünk, figyelve az ételérzékenyekre is

Főbb feladatok

  • A NetPincér új üzleti ágazatainak kiépítése
  • Operatív tényezők átlátása és felmerülő problémák megoldása
  • Releváns szerződések és egyéb dokumentumok ismerete
  • Kapcsolattartás a kiemelt partnerekkel telefonon és személyesen
  • Új, vagy potenciális üzleti partnerek tájékoztatása
  • Szerződések és kiajánlók előkészítése és gondozása, jogszabályok ismerete
  • Nemzetközi gyakorlatok megismerése, és kapcsolattartás cégcsoporton belül

Mit várunk Tőled?

  • Önálló, precíz munkavégzés és jó szervezőkészség
  • Üzleti szemlélet és gondolkodásmód
  • Jó kommunikációs és emberismereti készség
  • Lelkesedés új üzleti irányok megismerésére
  • Kísérletező, vállalkozói attitűd
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Pozitív hozzáállás és győzelemre való törekvés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Project Manager / Key Account Manager / Ops Manager munkakörben szerzett tapasztalat
  • Külföldön megszerzett tapasztalat
  • Vállalkozói múlt

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Key Account Manager
  • Üzletfejlesztő
  • Üzleti támogató központok
  • Projektmenedzsment

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Felsőfok/tárgyalóképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest, 1093 Czuczor utca 2.

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!

Cégnév: DELIVERY HERO HUNGARY KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Account Manager Győr-Moson-Sopron megye

Új nemzetközi (elsősorban DACH régióra, másodsorban a többi nyugat-európai országra majd az USA-ra koncentrálva) és/vagy hazai üzleti lehetőségek ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE