Account manager
Főbb feladatok, munkák:
- Meglévő B2B ügyfelekkel való kapcsolattartás, cross-selling
- Potenciális új B2B ügyfelek megkeresése, új üzleti lehetőségek felkutatása (hideghívás, személyes találkozók szükségesek)
- Ajánlatok készítése, pályázatokon való aktív közreműködés, beérkező ügyféligények kezelése
- Együttműködés a társosztályokkal, irodai aktivitások támogatása
- Piacfigyelés és versenytárs-elemzés
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Középfokú végzettség
- Minimum 1-5 év releváns B2B tapasztalat szolgáltatás- és/vagy termékértékesítésben
- Jogosítvány, aktív vezetői tapasztalattal
- Ms Office, CRM ismeretek
- Önállóság, proaktivitás, kiemelkedő kapcsolatteremtési képesség
- Prezentációs és tárgyalási technikák ismerete, hatékony alkalmazása az ügyfelekkel
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú végzettség
- Higiéniai területen szerzett értékesítési tapasztalat
- Multinacionális vállalatnál szerzett értékesítési tapasztalat
Amit kínálunk:
- Vállalati autó (magánhasználatra is), laptop és mobiltelefon
- Versenyképes juttatási csomag (fix bérezés, havi értékesítői jutalék)
- Hosszútávú vállalati jövőkép
- Home Office munkavégzés, de mozgalmas munkakör, gyakori ügyféllátogatásokkal, tárgyalásokkal
Állás, munka területe(i):
- Értékesítés, Kereskedelem
- Key Account Manager
- Értékesítési munkatárs
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető