Telenor Magyarország Zrt.

Téged keresünk, ha a magyar piac egyik vezető mobiltávközlési vállalatánál szeretnél dolgozni, amely igazi szabadságot ad ügyfeleinek. Légy bátor, tedd meg az első lépést, hozd inspiráló ötleteidet és csatlakozz közösségünkhöz! Légy szenvedélyes, innovatív, nyitott a fejlődésre, érjük el közösen céljainkat, valóra váltva ügyfeleink álmait is!

Kik vagyunk mi? Több mint 1000 kolléga, közel 100 lokáción országszerte, korlátlan Hipernet-élményekkel. Kéken dobban a szívünk, és a Telenor támogatásával #képesekvagyunkrá, hogy Hipersebességgel valósítsuk meg az álmainkat. Egy csapatként, nap mint nap, minden ügyfelünk javára.

 

Fedezd fel a benned rejlő szuperképességet és csatlakozz a Telenor Magyarországhoz mint

Account manager

1 éves határozott idejű szerződéssel.

 

Mi a munkaköröd célja?

A portfolióba tartozó ügyfelek üzleti igényeinek felmérése, üzleti igények generálása, magas színvonalú kiszolgálása és ügyfelek rendszeres látogatása a Sales kódex-ben meghatározottak szerint. Saját ügyfélportfolió önálló menedzselése, ajánlatok írása, a szerződések feltételeinek kialakítása és megkötése. Mobilkommunikációs és egyéb Telenor szolgáltatások, iletve üzleti megoldások értékesítése:

Ezekben a feladatokban számítunk Rád:

  • A portfolióba tartozó ügyfelek éves IT/telco büdzsé tervezésében való részvétel;
  • A BSD folyamataihoz kapcsolódó belsős dokumentumok kezelése;
  • A Telenor alkalmazás adatainak titkos kezelése, azok kiszivárgásának megakadályozása;
  • Üzleti igények kapcsán a döntéshozók, a büdzsé és az ügyfél szándék feltérképezése és rögzítése;
  • Felgenerált opportunity-k első körös validálása;
  • Konzultáció az üzleti igényekre vonatkozó potenciális megoldásokról a szakértékesítőkkel;
  • Az ügyfelektől, valamint a Telenor dolgozóitól beérkező telefonhívások, e-mail-ek fogadása;
  • Potenciális megoldások bemutatása az ügyfél számára az ügyféllátogatások alkalmával, ehhez kapcsolódó prezentációk elkészítése és bemutatása;
  • Az ezekhez kapcsolódó ajánlatok, szerződések elkészítése, szükség szerint egyedi árazás kialakítása;
  • A területéhez tartozó ügyfelek panaszainak kezelése;
  • A munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok pontos és határidőre történő elvégzése;
  • Társosztályokkal történő kapcsolattartás, igény esetén egyeztetés, segítségnyújtás;
  • Ügyfélrendezvényeken, valamint a Telenor szolgáltatásainak megismeréséhez kapcsolódó tréningeken való részvétel;
  • A Telenor szabályzatainak, különösen az Etikai Szabályzatának és a Sales Kódex-nek a pontos betartása.

Téged várunk a csapatunkba, ha:

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (vagy folyamatban lévő felsőfokú tanulmányokkal)
  • Ügyfélmenedzseri területen szerzett minimum 2-3 év értékesítési tapasztalatot szereztél
  • Kiemelkedő tárgyalási és együttműködési készséged van
  • Felelősségvállalás, önállóság és proaktív hozzáállás jellemez
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel
  • Ügyfélorientált és profitorientált gondolkodásmód jellemez
  • Gyorsan tanulsz, szorgalmas vagy és motivált
  • Angol nyelv ismerete előny!

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Telefonos értékesítő
  • Key Account Manager
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Törökbálint

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: Telenor Magyarország Zrt.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK