- Vállalati, főként nagyvállalati ügyfelek támogatása.
- Beérkező ügyfél megkeresések kezelése.
- Ügyfelek igényeinek alapos felmérése.
- Árajánlatok és szerződések összeállítása.
- Ajánlatok és szerződések utókövetése.
- CRM rendszer naprakészen tartása.
- Cross-selling lehetőségek figyelemmel kísérése, kiaknázása.
- Szoros együttműködés a társosztályokkal, bróker csapattal.
- Egyéb adminisztratív jellegű feladatok, számlázási kérdések támogatása, esetleges ügyfélpanaszok kezelése.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- B2B ügyfelek támogatásában szerzett legalább 1-3 éves tapasztalat (értékesítés, account menedzsment, customer support, inside sales, stb. területen)
- Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt.
- Ügyfélorientált szemléletmód.
- Az iparághoz kötődő szakmai tapasztalat előny.
Egyéb információ az állásról:
Magyarország piacvezető hitelbiztosítójának kintlévőség kezelési üzletágába keresünk Account manager pozícióba új kollégát, aki a meglévő, B2B nagyvállalati ügyfeleket támogatja majd a mindennapi munka során.
A megbízás 1 éves határozott időre szól, de nem kizárt a hosszabbítás lehetősége sem.