• Vállalati, főként nagyvállalati ügyfelek támogatása.
  • Beérkező ügyfél megkeresések kezelése.
  • Ügyfelek igényeinek alapos felmérése.
  • Árajánlatok és szerződések összeállítása.
  • Ajánlatok és szerződések utókövetése.
  • CRM rendszer naprakészen tartása.
  • Cross-selling lehetőségek figyelemmel kísérése, kiaknázása.
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal, bróker csapattal.
  • Egyéb adminisztratív jellegű feladatok, számlázási kérdések támogatása, esetleges ügyfélpanaszok kezelése.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • B2B ügyfelek támogatásában szerzett legalább 1-3 éves tapasztalat (értékesítés, account menedzsment, customer support, inside sales, stb. területen)
  • Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt.
  • Ügyfélorientált szemléletmód.
  • Az iparághoz kötődő szakmai tapasztalat előny.

Egyéb információ az állásról:

Magyarország piacvezető hitelbiztosítójának kintlévőség kezelési üzletágába keresünk Account manager pozícióba új kollégát, aki a meglévő, B2B nagyvállalati ügyfeleket támogatja majd a mindennapi munka során.

A megbízás 1 éves határozott időre szól, de nem kizárt a hosszabbítás lehetősége sem.

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>stabil, elismert vállalat</li> <li>komplex, professzionális szolgáltatások</li> <li>kedvező
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Sales representative Csongrád-Csanád megye

Kapcsolatfelvétel potenciális ügyfelekkel Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel Egyedi ügyfél igények felmérése és előkészítése Ajánlatok készítésében ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE