ACCOUNT AND IMPLEMENTATION MANAGER

Munkakör rövid összefoglalója:

A BCD Travel Hungary meglévő ügyfei "Account Management" felügyelete, valamint az új ügyfelek implementációjának koordinálása és operatív végrehajtása.

Feladatok:

  • Kapcsolattartás a meglévő és új ügyfelekkel
  • Implementációs folyamat során a heti rendszerességű telefonkonferenciákon való operatív részvételt, illetve meglévő ügyfelek esetén továbbképzések, oktatások lebonyolítása
  • Folyamatos kapcsolattartás, problémamegoldás a BCD központttal, légitársaságokkal és tevékenységhez kötődő szolgáltatókkal
  • GDS rendszerrekkel kapcsolatos fejlesztések tesztelése, bevezetése
  • Utazói profilok készítése és frissítése GDS-ekben és a TSPM-ben
  • Panaszkezelés
  • BCD globál rendszereinek használata, szükség esetén tesztelése és hibajegyek készítése, kapcsolattartása
  • Feladatok ellátásához szükséges kiegészítő tevékenységek koordinálása, kialakítása és a szükséges igények felmérése
  • A hatósági, szakmai, vállalati és a divízióra vonatkozó szabályok ismerete, betartása, és betartatása
  • Ügyféltalálkozókon való részvétel nagyobb ügyfelek esetén évente legalább egyszer
  • Éves pénzügyi tervezésben és tendet folyamatokban való aktív részvétel
  • Szerződések teljes körű kezelése
  • Riportálás vezetőknek

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Legalább 2 év értékesítésben szerzett tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • Önálló, proaktív és precíz munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs készség, ügyfélközpontú pozitív hozzáállás
  • Eredményorientált gondolkodásmód

Előny:

  • B kategóriás jogosítvány
  • Turisztikai, legfőképp utazási irodai üzletágban szerzett értékesítési tapasztalat
  • Szakirányú végzettség
  • Ügyfélkapcsolat menedzsmentben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Céges autó
  • Stabil hátterű munkahely
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Home Office lehetőség betanítás után

Állás, munka területe(i):

  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Értékesítési munkatárs

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Home office lehetőség

Egyéb juttatások:

Céges autó

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Cégnév: BCD-Travel Kft
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK