Cég leírása

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

Állás leírása

  • Telefonos segítségnyújtás külföldi partnereknek hotline szolgáltatáson keresztül
  • Probléma felismerés, dokumentálás és megoldás meglévő tudásbázis alapján
  • ITIL alapú incidens és/vagy change management támogatás
  • A csapattal együttműködve komplex, prioritást élvező ügyek kezelése és adminisztrálása

 

Képzettség

  • Aktív, nappali hallgatói jogviszony
  • Tárgyalóképes német nyelvtudás (B2)
  • Heti minimum 20 óra ráérés (rugalmas)
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Csapatjátékos attitűd
  • Stressz- és monotonitástűrő képesség

 

Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK