Cég leírása
A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Állás leírása
- Telefonos segítségnyújtás külföldi partnereknek hotline szolgáltatáson keresztül
- Probléma felismerés, dokumentálás és megoldás meglévő tudásbázis alapján
- ITIL alapú incidens és/vagy change management támogatás
- A csapattal együttműködve komplex, prioritást élvező ügyek kezelése és adminisztrálása
Képzettség
- Aktív, nappali hallgatói jogviszony
- Tárgyalóképes német nyelvtudás (B2)
- Heti minimum 20 óra ráérés (rugalmas)
- Pontos, precíz munkavégzés
- Csapatjátékos attitűd
- Stressz- és monotonitástűrő képesség