Cég leírásaA Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába. Állás leírásaTelefonos segítségnyújtás külföldi partnereknek hotline szolgáltatáson keresztülProbléma felismerés, dokumentálás és megoldás meglévő tudásbázis alapjánITIL alapú incidens és/vagy change management támogatásA csapattal együttműködve komplex, prioritást élvező ügyek kezelése és adminisztrálása KépzettségAktív, nappali hallgatói jogviszonyTárgyalóképes német nyelvtudás (B2)Heti minimum 20 óra ráérés (rugalmas)Pontos, precíz munkavégzésCsapatjátékos attitűdStressz- és monotonitástűrő képesség
Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK