Feladatok

  • Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/3G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez
  • Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja 
  • Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kivitelezővel 
  • Információcsere támogatása a helyszíni munkálatokat végző technikus és szakmai csoportok között

Elvárások / Requirements

Elvárások

  • Anyanyelvi környezetben is magabiztos német nyelvtudás
  • Műszaki affinitás
  • Csapatjátékos személyiség
  • Jó kommunikációs képesség
  • Jó problémamegoldó készség
  • Szervezőkészség
  • Hálózati ismeretek előnyt jelentenek
Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK