A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Access Support Specialist – Junior - Német és Angol nyelvtudással (REF1630Z)
Feladatok
- Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez
- Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja
- Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kivitelezővel
- Információcsere támogatása a helyszíni munkálatokat végző technikus és szakmai csoportok között
Elvárások
- Német nyelvtudás (min B2)
- Angol nyelvtudás (min. B1)
- Műszaki affinitás
- Csapatjátékos személyiség
- Jó kommunikációs képesség
- Jó problémamegoldó készség
- Szervezőkészség
Előnyt jelent:
- Hálózati ismeretek
Munkavégzés helye
Szeged