A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Access Support Specialist – Junior - Német és Angol nyelvtudással (REF1630Z)

Feladatok

  • Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez
  • Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja 
  • Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kivitelezővel 
  • Információcsere támogatása a helyszíni munkálatokat végző technikus és szakmai csoportok között

Elvárások

  • Német nyelvtudás (min B2)
  • Angol nyelvtudás (min. B1)
  • Műszaki affinitás
  • Csapatjátékos személyiség
  • Jó kommunikációs képesség
  • Jó problémamegoldó készség
  • Szervezőkészség

Előnyt jelent:

  • Hálózati ismeretek

Munkavégzés helye

Szeged

Cégnév: Deutsche Telekom IT Solutions Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK