
3.Irodavezető
Főbb feladatok, munkák:
- pénzügyi dokumentáció előkészítése a könyvelés számára
- munkaügyi dokumentáció előkészítése a bérszámfejtés felé
- raktárkészlet ellenőrzése, logisztikai feladatok elvégzése
- egyéb, a pénzügyekkel kapcsolatos adminisztráció dokumentálása
- értékesítés támogatás a dokumentációs oldalon
- ajánlatok formázása, mérnöki feladatok támogatása
- telefonos ügyfélkezelés, folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Kulcs-Soft program vagy egyéb pénzügyi szoftver magas szintű ismerete elengedhetetlen az állás betöltéséhez
- aktív, legalább középszintű angol nyelvtudás
- stabil, felhasználói szintű MS Office ismerete
- pénzügyi adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
- precizitás, felelősségteljes munkavégzés,
- önállóság, terhelhetőség, megoldásközpontú gondolkodásmód
- pontosság, nagyfokú precizitás és megbízhatóság a munkában
Amit kínálunk:
- feladatkörnek megfelelő, versenyképes bérezés.
- teljesítményhez igazított éves inszentív prémiumrendszer.
- munkába járás támogatása választott költségtérítési módban.
- folyamatos szakmai fejlődés támogatása, képzések, szakmai konferenciák és tanulmányutak biztosításával.
Állás, munka területe(i):
- Üzleti támogató központok
- Pénzügyi támogatás
- Logisztika támogatás
- Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
- Irodavezető
Jelentkezés módja:
A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérem csatolja magyar és angol nyelvű szakmai önéletrajzát fizetési igény megjelöléssel!