
Vállalatunk ipari eszközkiadó automata rendszerek fejlesztésével, gyártásával és üzemeltetésével foglalkozik 12 éve.
Több, mint 3500 aktív projekttel több, mint 400 vevőnél, 3 kontinensen vagyunk jelen különféle szolgáltatásainkkal.
Az általunk kínált megoldások az egészségügy, információ- és kommunikációtechnológia, és főként a gyártás területén egyre szélesebb körben kerülnek alkalmazásra.
Adatvezérelt megoldásainkkal a vállalatok jelentős költségmegtakarításokat érhetnek el, valamint lehetőséget biztosítanak értékes adatokhoz való hozzáféréshez.
A folyamatos fejlesztés és az újabb lehetőségek keresése a mindennapjaink szerves részét teszi ki.
Dinamikus, nyitott és támogató szellemű vállalat.
1st level IT Support
Főbb feladatok:
Ebben a munkakörben sokat fogsz az ügyfeleinkkel egyeztetni, kommunikálni, akik a világ számos tájáról felvehetik majd veled a kapcsolatot.
Kiforrott ügyfélkörrel rendelkezünk, és a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően ez a kör fokozatosan bővül.
A munkád során egy támogató csapatban lesz lehetőséged az alábbi feladatok ellátására:
- Garanciális és nem garanciális pótalkatrész árajánlatok összeállítása, rendelés feldolgozás a vállalatirányítási rendszerben
- Hibajegyek kezelése és a szükséges adminisztráció elvégzése
- Hardver és szoftver problémák diagnosztizálása
- Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése
- Ügyfelekkel való kommunikáció szóban és írásban magyar, angol és német nyelven
- Konfigurációk ellenőrzése, javítása
- Együttműködés az érintett részlegekkel (logisztika, termelés, pénzügy) a vevői pótalkatrész rendelések pontos lebonyolításában
- Szerviz szolgáltatásokra árajánlatok készítése, számlázás-előkészítési feladatok elvégzése
Elvárások:
Ez egy komplex feladatkör, amiben lehetőséged lesz a tudásodat megmutatni.
Nagyon fontos számunkra, hogy a hozzánk csatlakozó kollégák hosszú távon is megtalálják a helyüket a vállalatunknál, ezért mi alapos onboading-ot biztosítunk Neked.
Ahhoz, hogy ebben a feladatkörben tudj dolgozni az alábbiakat várjuk el tőled:
- Minimum középiskolai végzettség
- Hasonló munkakörben szerzett min. 1-3 év tapasztalat
- Erős felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Kommunikációs szintű angol és német nyelvtudás
- Precizitás és képesség az önálló munkavégzésre
- Megbízható, határozott személyiség
- Probléma megoldó látásmód amely magában hordozza a szükséges rugalmasságot, és képességet a hibák azonosításához
- Csapatban való együttműködésre való képesség
- Felelősségvállalás az elvégzett feladatokért
Előny:
- Felsőfokú végzettség
- Kulcs-Soft és Atlassian Jira rendszerek ismerete
- Hasonló pozícióban betöltött munkakör
Szükséges tapasztalat:
- 1-3 év szakmai tapasztalat
Amit kínálunk:
Magyar tulajdonú vállalat, mely az elmúlt évek során fokozatosan növekedett és egyre szélesebb termékválasztékkal vagyunk jelen, egyre több nemzetközi piacon.
Támogatjuk a fejlődésre való nyitottságot és biztosítjuk a megfelelő hátteret ahhoz, hogy itt ki tudj teljesedni.
A fent leírtak mellett az alábbiakat tudjuk még nyújtani Neked:
- Versenyképes fizetés
- Magas cafetéria juttatás
- 1 műszakos munkarend
- Munkába járási támogatás
- Hosszú távú munkalehetőség
- Szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan fejlődő munkakörnyezetben
- Ingyenes sportolási lehetőség
- Családias munkahelyi légkör
Az önéletrajzokat a bruttó fizetési elvárás megadásával a lenti "Jelentkezem" gombra kattitva várjuk!
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk