content-header

Céginformáció

Szeretsz segíteni, hogy a technológia gördülékenyen működjön, és a kollégák zökkenőmentesen végezhessék a munkájukat? Érdekel az IT támogatás, rendszerek és eszközök működésének optimalizálása?

Partnerünk, kecskeméti telephelyére keres új kollégát, aki gondoskodik arról, hogy a munkatársak zavartalanul használhassák informatikai rendszereiket (Office, vállalati alkalmazások, telefonok, nyomtatók stb.). Feladataiddal közvetlenül hozzájárulsz a vállalat hatékony és problémamentes működéséhez az alábbi pozícióban:

1ST LEVEL IT HELPDESK

Feladatok

  • IT-bejelentések és problémák fogadása – 1st Level Support
  • Beérkező ticket-ek rögzítése, elemzése és megoldása
  • Összetettebb hibák továbbítása a 2nd/3rd Level IT csapat felé
  • Felhasználói kérdések és kisebb karbantartások támogatása

Elvárások

  • Informatikai végzettség
  • 1–3 év szakmai tapasztalat IT support, helpdesk vagy felhasználói támogatás területén
  • Magabiztos Windows környezet ismeret (Active Directory, e-mail, MS Office)
  • Tapasztalat vállalati alapalkalmazások (pl. TMS, WMS) és jegykezelő rendszerek használatában
  • Angol vagy német nyelvtudás szóban és írásban a mindennapi munkavégzéshez
  • Kiváló kommunikáció, problémamegoldó készség, csapatmunkára való alkalmasság

Juttatások

  • Modern IT-környezet egy dinamikusan fejlődő logisztikai vállalatnál
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek
  • Támogató, barátságos, összetartó csapat
  • Munkavégzés helye: Kecskemét

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM