Az alábbi feladataid lesznek:
- Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása;
- Értékesítő kollégák mindennapos munkavégzésének támogatása;
- Kapcsolattartás az ügyfelekekkel;
- Napi dokumentumok ellenőrzése, irattározása;
- Levelek kezelése, postázása;
- Szerződések és az ehhez kapcsolódó dokumentumok előkészítése és kezelése;
- Fiók mindennapi működésének támogatása;
- Háttérfeladatok ellátása;
Téged keresünk, ha
- Preferáltan egy, de legalább fél éves gyakorlatot keresel;
- Heti minimum 20 órát tudsz dolgozni;
- Nappali tagozatos aktív/25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
- Magabiztos excel tudással rendelkezel;
- Proakítv szemléletmód és precíz munkavégzés jellemez;
Amit kínálunk:
- Nagyvállalati környezetben szeretnél valódi tapasztalatot szerezni;
- Szakmai gyakorlat leigazolása;
- Összetartó csapat;
- Hosszú távú karrier lehetőség, tanulmányaid befejeztével akár főállású lehetőség;
- Órabér: br. 2000 Ft;
- Biztosított képzések, szakmai vagy informális programok, tehetséggondozás;