Angol állásnevek magyarul (17) - Transfer Price Manager, Call Center Manager, Property Manager, Internet Marketing Specialist, PR Manager

2019. 01. 01.

Angol állásneveket bemutató sorozatunk legújabb részében több terület szakértőinek feladatait és a velük szemben támasztott elvárásokat mutatja be Feichtinger Mónika, HR-szakértő, a Focus Consulting tanácsadó cég ügyvezető igazgatója ad definíciót. A terítéken levő állásnevek: Transfer Price Manager, Call Center Manager, Property Manager, Internet Marketing Specialist, PR Manager.

Angol állásnevek magyarul (17) - Transfer Price Manager, Call Center Manager, Property Manager, Internet Marketing Specialist, PR Manager


Transfer Price Manager:



A transzfer árrakkal kapcsolatos teendőkért felelős vezető. Kifejezetten olyan multiknál fellelhető pozíció, amelyek több különböző üzletággal rendelkeznek, és az egyes üzletágak kereskednek is egymás között (itt használatos a transzfer ár). Az transzfer árakkal kapcsolatos dokumentációk elkészítése és naprakészen tartása, az árak meghatározása, a cégek közötti megállapodások vizsgálata adóügyi és jogi szempontok alapján, az adóügyi vizsgálatok támogatása tartoznak a főbb feladatok közé. Mivel erősen adóorientált területről van szó, mindenképpen felsőfokú pénzügyi végzettség szükséges, általában adószakértői kiegészítéssel. Multikról lévén szó, a tárgyalóképes angolnyelv-ismeret elengedhetetlen.


➜ Transfer Price Manager állás



Call Center Manager:



Call Centerek, azaz hívásközpontok sokféle céllal létesülnek ma már. Egyre népszerűbb megoldás nagyvállalati szinten az ügyfélszolgálat, de akár a könyvelés, a szállítmányozás, vagy az értékesítés szolgáltatási vonalának call centerbe szervezése. A Call Center vezető feladata lehet a stratégia kialakítása, a kimenő és bejövő hívásokat bonyolító csoport összeállítása és felügyelete, a napi munka gördülékenységének biztosítsa, a hatékonyság javítása, vagy akár a nehezebb kérdések személyes kezelése is..



Nagyon fontos a kiváló kommunikációs készség, jó diplomáciai érzék, ügyfélközpontúság. Vezetői tapasztalat és felsőfokú végzettség általában szintén szükséges. Rendszertől függően előny lehet valamilyen informatikai megoldás, pl. az SAP ismerete.


➜ Call Center Manager állás



Property Manager:



Magyar megfelelője az Ingatlan kezelési vezető. Feladata, hogy kialakítsa és működtesse a vállalati ingatlan vagyon optimális felhasználásának rendszerét. Új bérlőkkel tárgyal, szerződik; a meglévő bérlőkkel tartja a kapcsolatot, szükség szerint új szerződési feltételeket határoz meg. A műszaki szakemberekkel együttműködve tervezi meg az épületek felújítását, karbantartását, a további befektetéseket, valamint elkészíti ezek költségvetését. Javaslatokat tesz a vállalati ingatlanok hosszú távú kihasználásra.



Mérnöki végzettség szükéges. Vezetői szinten néhány év szakmai tapasztalatot is kérnek. Amennyiben a vezetőség, a tulajdonosok vagy a bérlők külföldiek, úgy elvárás egy idegen nyelv tárgyalási szintű ismerete.


➜ Property Manager állás


Állást keresel? + keress és pályázz:
álláskeresés
+ töltsd fel önéletrajzod - így a munkaadók is megkereshetnek állásajánlataikkal
+ kérj hasonló állásokat e-mailben, hogy ne maradj le egyetlen lehetőségről sem


Internet Marketing Specialist:



Internet marketing specialista. A cég teljes marketing munkájából az online eszközökhöz kapcsolódó részért felelős szakember. Fő feladata az internethez kapcsolódó marketingprogramok kidolgozása és megvalósítása. Képesnek kell lennie stratégiák felállítására, a hozzá tartozó csapat irányítására, és az ügyfélkapcsolatok kezelésére is. Ez a poszt elképzelhető vállalati oldalon éppúgy, mint reklámügynökségeknél. Felsőfokú marketing végzettséget mindenhol kérnek.



Az angol nyelv tárgyalóképes ismerete már csak azért is követelmény, mert ez az internet nyelve, és a nemzetközi trendek, újdonságok ismerete nélkül nem lehet valaki hatékony ezen a területen. Internetes cégnél vagy ügynökségnél szerzett tapasztalat általában szintén szükséges.


➜ Internet Marketing Specialist állás



PR Manager:



PR Vezető. A public relations kifejezés - röviden pr (magyarul ejtsd: péer) - olyannyira meghonosodott már a hazai szakkifejezések között, hogy nem szokás lefordítani. A pr maga egy adott vállalat külső és belső kapcsolatainak és kommunikációjának tudatos szervezését jelenti, melynek fő célja a szervezet iránti bizalom megteremtése és fenntartása. A pr szakember feladata a cég külső és belső környezete közötti kommunikációs kapcsolatok és folyamatok kutatása, elemzése, tervezése, szervezése, kivitelezése és kiértékelése. Ide tartoznak pl. a médiakapcsolatok kezelése, médiafigyelés koordinálása, a cég szponzorációs stratégiájának kialakítása is.



Felsőfokú marketing végzettség, vezetői szinten több éves szakirányú tapasztalat, legalább egy nyelv (általában az angol) tárgyalóképes ismerete, kiváló kommunikációs képesség mindenhol feltétel, a kiterjedt média- és PR-ügynökségi kapcsolatok általában szükségesek.


➜ PR Manager állás