A munkavállalók negyede aludt már el telefonos konferenciahíváson (a multi szlengben conf call-ok alatt), 65 százalék más munkát végez, 21 százalék online vásárol - derül ki az Intercall 500 amerikai munkavállaló körében készített felméréséből.
A virtuális telefonos meetingek kritikusainak szolgálhat adalékkal a Wall Street Journal internetes oldalán megjelent felmérés. A munkavállalók túlnyomó többsége egyáltalán nem figyel oda. Ennek szerintük a fő oka, hogy kevés az érdemi megszólalás, egyhangú és unalmas az információcserének e módja.
Íme a számadatok:
65 százalék más munkát végez
63 százalék emailt küld
55 százalék eszik vagy ételt készít
47 százalék keresi fel a mellékhelyiséget
44 százalék sms-ezik
43 százalék a facebookon lóg
25 százalék videójátékot játszik
21 százalék online vásárol
(egyszerre több opció is megjelölhető volt)
Pedig az Egyesült Államokban évi 9.6 százalékkal növekszik a következő években a telefonos konferenciabeszélgetéseken töltött idő - áll a Wainhouse Research előrejelzésében.
2014. augusztus 21.