A kaotikus vitától az unalmas monológig széles a céges megbeszélések palettája. A gyeplő a meeting vezetőjének a kezében van, aki ügyesen egyensúlyozva érdekessé és hasznossá teheti a megbeszélést. Ehhez kértünk tippeket vezetői tanácsadóktól. Az értekezlet összehívása előtt célszerű alaposan átgondolni a meeting témáit, főbb irányvonalát, időpontját. Tanácsos mindezt e-mailben is továbbítani a résztvevőknek, hogy az időpontot, a szükséges anyagokat legalább fél-egy nappal a meeting előtt kézhez kapják, áttanulmányozhassák. Ennek kiváltképp akkor van jelentősége, ha a témák nem illeszkednek a napi munkavégzés rutinjába. A parttalan, végtelenségig elnyújtott találkozók elkerülése végett azt is érdemes tisztázni, honnan-hová szeretnénk eljutni. A legtöbb irodában alapfelszereltség a meetingek tartásához szükséges infrastruktúra (multimédia, folyamatábrák, flipchart, írásvetítő, prezentációs eszközök). Ha nem, akkor az értekezlet előtt gondoskodni kell a megfelelő eszközök beszerzéséről i

A vezető kezében van a céges meeting sikere
  • A téma, a cél, a résztvevők, az időpont, az időtartam meghatározása

  • Meghívók és háttéranyagok előzetes kiküldése

  • A meeting megtartásához szükséges eszközök előkészítése, beszerzése

  • A meeting menetének meghatározása

  • Feljegyzések készítése

  • Az értekezlet kapcsán felmerülő feladatok kiadása, a felelősök megnevezése

  • A következő értekezlet időpontjának megadása

  •  

    « Összes hírünk