Minden harmadik dolgozó közösségi oldalakon (például facebook.com) és egyéb web 2-es szolgáltatásokon keresztül is tartja a kapcsolatot az ügyfelekkel - derül ki az IDC amerikai piackutató cég nemzetközi felméréséből. Ugyan vannak munkahelyek, ahol korlátozzák az internet-használatot, a kutatók szerint ez csökkenti az ügyfelekkel való kommunikáció hatékonyságát.A felmérés Magyarországra nem tért ki. Így csak sejthető, hogy vannak cégek, amelyek a hazai közösséi oldalakat (például iwiw) is használják kapcsolattartásra és üzleti kapcsolatépítésre.Az IDC 17 ország 2400 munkavállalóját kérdezte meg. A válaszokból kiderült: a dolgozók 38 százaléka közösségi oldalakon is tartja a kapcsolatot üzleti partnereivel, 41 százalékuk pedig hasonló oldalakon kommunikál kollégáival. A felmérés jelzés értékű is lehet az internet-használatot tiltó vagy korlátozó munkaadók felé. A több kommunikációs csatorna nem megy feltétlenül a munka rovására, hanem bővíti az ügyfelekkel való kapcsolattartás eszköztár

Ügyfélkapcsolat iwiw-en?

 

« Összes hírünk