Péntek délben robbant a médiabomba: szinte felállt a teljes jobboldali médiavezérkar. Az FHB Bank vezérigazgatót váltott, a Xeroxhoz román ügyvezető érkezett, a DHL-nél női menedzser felel a tengeri szállítmányozásáért, a Reklámszövetség új főtitkárt nevezett ki. Íme a hét vezetőváltásai.
Vezetői állások a Monsteren ITT.
Távoznak a Simicska-médiabirodalom vezetői Benyújtották fel-, illetve lemondásukat a Magyar Nemzet, az MNO, a Hír Televízió és a Lánchíd Rádió vezetői, akik ezt lelkiismereti okokkal indokolták. A közlemény az mno.hu-n jelent meg péntek délben. Távozik, Liszkay Gábor, a Magyar Nemzet főszerkesztője, a Hír Televízió elnöke, Gajdics Ottó, a Lánchíd Rádió főszerkesztője, Élő Gábor, az MNO főszerkesztője, Szikszai Péter, a Hír Televízió vezérigazgató-helyettese, Csermely Péter, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese, Szerető Szabolcs, a Magyar Nemzet főszerkesztő-helyettese. A médiumok Simicska Lajos nagyvállalkozó érdekeltségi körébe tartoznak. A vezetők közös akciója mögött az Orbán-Simicska ellentétet, a reklámadó szabályozásának új tervezetét sejtik, amely érzékenyen érintené a jobboldali médiumokat.
Családi vállalkozásába váltott az FHB vezérigazgatójaOláh Márton irányítja az FHB Bank Zrt.-t. A korábbi vezérigazgató, Soltész Gergő a családi vállalkozásuk (az Ostorosbor) átvétele miatt válik meg a poszttól, ugyanakkor tagja marad az FHB Nyrt. igazgatóságának és elnöki tanácsadója lesz. Oláh Márton az FHB Csoporthoz tartozó Diófa Alapkezelő Zrt. izgatóságának elnöke is. A budapesti International Business Schoolban diplomázott 1996-ban. Karrierjét a Dunaholdingnál kezdte, 1996 elején tőzsdei kereskedőként került a Creditanstalt csoporthoz, ahol 1998-tól a csoportot irányító befektetési bank (a CA-IB) részvénykereskedelmi igazgatója. 2004. és 2006. között a HVB Bank ügyvezető igazgatója. 2008 óta a Central-Fund Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. befektetési bizottságának tagja. Román vezetője van a magyarországi Xeroxnak
Új főtitkár a Magyar ReklámszövetségnélFülöp Szilvia látja el február elsejétől a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkári teendőit. Közel 20 éves tapasztalattal rendelkezik a public relations területén, beleértve a sajtókommunikációt, marketing kommunikációt, rendezvényszervezést, szponzorációt és válságkommunikációt is. Az új főtitkár dolgozott többek között a Telenornál (Pannon GSM), a Vodafone sajtófőnökeként, az ügynökségi oldalon a Café Csoportnál szerzett tapasztalatokat.
2015. február 6.