Responsibilities:

  • Keeping employees files up-to-date, including contracts of employment, addendums, and disciplinary records and all other documentation required by country legislation'. Sending a copy of these documents to HR Group when it concerns a MT-member;
  • Assisting in searching and recruiting employees in order to attract and retain talented individuals in a timely fashion at reasonable cost (making up job-description, publishing on the inter- and extranet, contact with agencies, applicants, checking references). After hiring, making up labour contract, introduction of company rules and organizing introduction program;
  • Preparing labor contracts, addendums and correspondence (for instance salary raises); ensuring onboarding by managing IT related permissions (new user account, e-learning)
  • Assisting managers in handing over in time forms for selection interview, introduction program, exit-interview, etc.;
  • Guarding that the appraisals and evaluation procedure will start in time, managers are having forms and information about the employee and that the relevant managers are informed about the points of action raised during appraisals and evaluation interviews;
  • Taking care of and preparing reports and communication of up-to-date info for Business Lease Group and Autobinck Holding;
  • Arranging and monitoring of employees medical entry, hygienic audit
  • Administer and controlling educations (conform plan and budget and trainings that are marked as mandatory);
  • Answering questions of employees regarding company benefits, policies or procedures;
  • Provide support in compensation and benefits overviews when required;
  • Makes sure the intranet is up-to-date regarding following subjects: important company announcements from the Human Resources department, announcement concerning employees, vacancies, the commencement and termination of the employment of employees, the position matrix and salary structure, presentations given to employees during a meeting, local business regulations (employees handbook), guidelines for equipping workspaces properly and the corporate emergency plan;
  • Preparation of data for salaries calculation for payroll accountant (evidence of holiday, Health Insurance, salaries);
  • Monitoring of attendance/overtime.

Requirements:

  • Bachelor degree in human resources, business or economics
  • 3-4 years of experience in a similar HR position
  • English - verbal and written communication - advanced level;
  • Strong in organizing and executing administrative tasks;
  • Work with PC - user's knowledge of MS-Office (Word, Excel, Outlook) - advanced level

Desired characteristics:

  • Excellent communication and interpersonal skills;
  • Be organized and trustworthy, the position requires handling sensitive employee information;
  • In time and accurate;
  • Takes ownership. Can do mentality;
  • Self-motivated and team player.
  • Flexibility

What we offer:

  • Flexible working hours (24h per week)
  • Opportunity to be part of a young and dynamic organization
  • Training and development opportunities
  • Convenient location and modern office building
  • Competitive salary and benefits

Sector(s):

  • HR, Human Relations
  • HR Administration
  • HR Generalist, Specialist
  • Part-time 6 hours
  • Part-time 4 hours

Experience required:

  • 3-5 years professional experience

Required language level:

  • English

Job location:

Budapest, 1124 Csörsz utca 41.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR munkatárs -Győr (Referenciaszám: RE-1857) Győr

Feladatok: Toborzás-kiválasztási folyamatok koordinálása, kapcsolattartás a szolgáltatókkal, kollégákkal Egyéni és csoportos interjúk szervezése és levezénylése Részvétel új keresési csatornák és módszerek bevezetésében Álláshirdetések megírása Vezetők támogatása munkaügyi kérdésekben Teljeskörű HR adminisztráció HR riportok, statisztikák készítése HR stratégia fejlesztésében való részvétel Elvárások: Felsőfokú végzettség, HR szakirány előny Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat Kiváló kommunikációs és együttműködési képesség Önálló, precíz munkavégzés, eredmény és minőség orientált szemlélet Logikus gondolkodás, problémamegoldó képesség Terhelhetőség B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal Felhasználói szintű számítógépes ismeret Kommunikációs szintű angol vagy német nyelvtudás írásban és szóban Amit kínálnak: Fejlődési lehetőség Hosszú távú, biztos munkahely Kellemes kollégák és kiváló munkakörnyezet Munkavégzés helye: Győr és környéke A munkáltató profilja: A Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. egy minőségügyi szolgáltató részére toboroz és közvetít főállású munkatársat. A jelentkezés módja: Ha álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a palyazat@manatwork.hu e-mail címre, a levél tárgyában feltüntetve a pozíció nevét és a pozícióhoz tartozó RE-1857-es referenciaszámot! (Magán-munkaközvetítői nyilvántartási szám: 1237/2001.) (Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-73314/2014.; NAIH-85575/2015.)

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR - Munkaügyi munkatárs Mosonmagyaróvár

 Legyünk együtt sikeresek!         Gyártási tevékenységet folytató vállalat részére keresünk szakembert a következő pozícióba:       Pozíció leírása: Társadalombiztosítási és bérelszámolói feladatok teljeskörű ellátása; Bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatások készítése; Kimutatások, bevallások, statisztikák, havi, éves jelentések készítése; Munkáltatói igazolások kiállítása; Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés (szerződés kötés, munkaköri leírások elkészítése, cafeteria rendszer működtetése). Követelmények: Felsőfokú gazdasági végzettség Bér - tb ügyintézői képesítés és gyakorlat gyártó környezetben MS ismeretek (Word, Excel) Előny: Munkavégzés helye: Mosonmagyaróvár régió, Győr-Moson-Sopron megye

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR munkatárs – kiválasztási specialista Gyöngyös

Teljes toborzási és kiválasztási tevékenység ellátása a fizikai munkakörök tekintetében Részvétel állásbörzéken, toborzó-rendezvényeken, aktív kapcsolatépítés A létszámigények folyamatos nyomon követése A toborzási-kiválasztási folyamat és eszköztár fejlesztése Folyamatos kapcsol.

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR munkatárs- Nyíregyháza Nyíregyháza

100%-ban magyar tulajdonú, vasvári székhelyű cég keres új munkatársat folyamatosan fejlődő csapatába, az alábbi munkakörbe: HR munkatárs- Nyíregyháza Főbb feladatok: Toborzás-kiválasztási folyamatok koordinálása, kapcsolattartás a szolgáltatókkal, kollégákkal, interjú alanyokkal Egyéni és csoportos interjúk szervezése és levezénylése Részvétel új keresési csatornák és módszerek bevezetésében Álláshirdetések megírása Vezetők támogatása munkaügyi kérdésekben Teljeskörű HR adminisztráció HR riportok, statisztikák készítése HR stratégia fejlesztésében való részvétel. Elvárások: HR szakirányú felsőfokú végzettség Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat Kiváló kommunikációs és együttműködési képesség Önálló, precíz munkavégzés, eredmény és minőség orientált szemlélet Logikus gondolkodás, problémamegoldó képesség Terhelhetőség B kategóriás jogosítvány Mobilitási hajlandóság Felhasználói szintű számítógépes ismeret Kommunikációs szintű angol vagy német nyelvtudás írásban és szóban. Amit mi ajánlunk: Fejlődési lehetőség Hosszú távú, biztos munkahely Kellemes kollégák és környezet Munkavégzés helye: Nyíregyháza és Kelet-MagyarországJelentkezés: önéletrajzzal és a pályázni kívánt munkakör megjelölésével az alábbi e-mail címen.

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR munkatárs -Győr (Referenciaszám: RE-1857) Győr-Moson-Sopron megye

Feladatok: Toborzás-kiválasztási folyamatok koordinálása, kapcsolattartás a szolgáltatókkal, kollégákkal Egyéni és csoportos interjúk szervezése és levezénylése Részvétel új keresési csatornák és módszerek bevezetésében Álláshirdetések megírása Vezetők támogatása munkaügyi kérdésekben Teljeskörű HR adminisztráció HR riportok, statisztikák készítése HR stratégia fejlesztésében való részvétel   Elvárások: Felsőfokú végzettség, HR szakirány előny Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat Kiváló kommunikációs és együttműködési képesség Önálló, precíz munkavégzés, eredmény és minőség orientált szemlélet Logikus gondolkodás, problémamegoldó képesség Terhelhetőség B kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal Felhasználói szintű számítógépes ismeret Kommunikációs szintű angol vagy német nyelvtudás írásban és szóban   Amit kínálnak: Fejlődési lehetőség Hosszú távú, biztos munkahely Kellemes kollégák és kiváló munkakörnyezet   Munkavégzés helye: Győr és környéke   A munkáltató profilja: A Man at Work Humánszolgáltató és Személyzeti Tanácsadó Kft. egy minőségügyi szolgáltató részére toboroz és közvetít főállású munkatársat.   A jelentkezés módja: Ha álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát a megadott e-mail címre, a levél tárgyában feltüntetve a pozíció nevét és a pozícióhoz tartozó RE-1857-es referenciaszámot!  

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE